.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ذوالنور : چه اشکالی دارد برخی "قضات رشوه‌ بگیر" اعدام شوند؟

جانشین سابق نماینده ولی ‌فقیه در سپاه خواستار اعدام قضاتی شد که رشوه می گیرند.

به گزارش "انتخاب"، حجت ‌الاسلام مجتبی ذوالنور جمعه شب در یادواره یکصد شهید مسجد جامع که با حضور چشمگیر مردم انقلابی برگزار شد، اظهاراتی بیان کرد که بخش هایی از آن در پی می آید:

* باید برخورد قاطعی با اختلاس‌ گران صورت گیرد تا مردم راضی شده و عدالت علوی را احساس کنند.

* امروز خاک مرگ بر سر برخی خواص ریخته شده است و آنها فضای جامعه را به درستی نمی ‌بینند و در حالیکه اختلاس‌ 3 هزار میلیارد تومانی در کشور صورت می‌ گیرد این مسئله به هیچ‌کس برنمی‌خورد.

* باید ببینیم مشکل از کجاست و آیا وقت آن نرسیده که برخی قوانین در کشور تغییر یابد؟ اگر مشکل یا تنگناهای قانونی وجود دارد باید اصلاح شود و قوانینی برای تناسب جرم و جزا وضع شود و چنانچه مشکل نظارتی وجود دارد مجلس باید از ابزار تفحص استفاده کند. برخورد با این جرایم نیاز به قاطعیت دارد و چه اشکالی دارد که برخی قضات رشوه‌ بگیر اعدام شوند؟

* در این شرایط بعضی افراد اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی می‌ کنند و زمانی که برخی سایتها دست به افشاگری می ‌زنند با آنها برخورد شده و سایت بسته می‌ شود.

* آیا امروز،‌ مطالبات رهبری در مقابله با فساد اقتصادی محقق شده است؟ باید در انجام ماموریت خود سرعت، دقت و قاطعیت داشته باشیم،

* دولت باید مواظب اطرافیان خود باشد، اگر دولت مشکلی دارد باید آن را حل کند زیرا به تعبیر رهبر انقلاب، برخورد و مقابله با اژدهای هفت ‌سر فساد اقتصادی، عزم جدی لازم دارد.

* امروزه جوانان ما به وسیله امواج میلیونها شبکه ماهواره‌ ای و بیش از 60 میلیون سایت مستهجن مورد حمله قرار گرفته و انواع فیلمها، ‌عکسها و پیامهای مخرب در حال قتل‌ عام آنها هستند زیرا بازار معنویت در دوره ما خیلی کساد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.